חוזרות לשוק העבודה

יום האישה הבינלאומי 2021

חוזרות לשוק העבודה

יום האישה הבינלאומי 2021

ויצו גייסה את מיטב החברות המובילות במשק כיום לטובת חזרתן של נשים לשוק העבודה ריכזנו עבורכן את המשרות הפנויות לנשים בכל אחת מהחברות השותפות למייזם:

מנהלת איכות ליחידה עסקית בכרמיאל

לכתר פלסטיק בכרמיאל- יחידת ארגזי הכלים- דרוש/ה מנהל/ת איכות.
ניהול כולל של מערך האיכות ביחידה העיסקית ואיכות המוצרים באופן גלובאלי, תוך התמקדות בהשגת שביעות רצון לקוחות ומניעת סיכונים מתחום האיכות לעסק. החל משלבי פיתוח המוצרים דרך ייצורם ועד כתיבת תוכניות העבודה של המחלקה בהתאם לדרישות האיכות של העסק כולל תוכניות רב שנתיות
ניהול אסטרטגית האיכות של היחידה, בנייה והטמעת תהליכים לתרבות לאיכות.
התוויה וניהול של הטמעת תוכניות האיכות בכל אתרי ייצור מוצרי היחידה באשר הם (כולל ייצור בחו"ל).
אחריות להסמכת המפעלים לכל דרישות התקינה של הלקוחות ועמידה בהם.
אחריות למבדקים חיצוניים, אחריות לטיפול בכל תלונות הלקוחות וכן אחריות לביצוע פעולות מתקנות במפעל מול מנהלי המפעלים. קשר עם גורמי בחינה,רישוי ותקינה.
קביעת מדדי KPI בתחום האיכות וניהולם תוך הבאה לשיפור מתמיד באיכות המוצרים, בהפחתת עלויות אי האיכות ובשיפור שביעות רצון הלקוחות.
ליווי מוצר על כל מחזור חייו, החל משלב הפיתוח ועד לבית הלקוח בהיבט האיכות.
עבודה בממשקים רוחביים , שווק, פיתוח, רכש תפעול ועוד.
חבר/ת הנהלת היחידה, תחת מנכ"ל. ניהול ישיר של 2 מנהלי איכות בתפעול.

• תואר ראשון בתחומי ההנדסה- חובה
• אנגלית ברמה מצויינת
• ניסיון משמעותי בניהול איכות
• תקשורת בנאישית ברמה גבוה ויכולת הנעה גם בהעדר סמכות פורמאלית.
• אסרטיביות, חוסן אישי ויכולת עמידה מול מנהלים בכירים בארגון.
• יכולת עבודה בצוות ואינטגרציה ברמה גבוה.
• ראיה מערכתית.
• יכולת עמידה בתנאי לחץ.
• דייקנות ויכולת ירידה לפרטים.
• יכולת הפשטה של דברים מורכבים ויציאה לפיתרון .
• יכולת סגירת מעגלים ומסירת פיתרון שלם.
• יכולת קבלת החלטות ברמה גבוהה וקבלת אחריות בהתאם.
• הבנה וגישה טכנית בסיסית.
• יכולת למידה עצמית .
• מכוונות ללקוחות.
• שליטה טובה בתוכנות אופיס

מנהלת שיווק לשוק ישראל

תכנון, פיתוח וניהול האסטרטגיה השיווקית של שוק ישראל לטובת מיקסום רווחי של החברה ונתח השוק

  • אחריות על הובלה והטמעת האסטרטגיה השיווקית, ניהול והגדלת ערך המותג.
  • הובלת הפעילות השיווקית הדיגיטלית של שוק ישראל, כולל קמפיינים בכל אמצעי המדיה: אתר, פייסבוק, אינסטגרם וכו
  • תמיכה ביחידות שוק ישראל בעולמות השיווק, פרסום, נראות בנקודות מכירה, הכנת חומרים פרסומיים ועוד.
  • אחריות על ניתוח סביבת התחרות, הלקוחות ובניית תכנית עבודה שנתית וניהול תקציב השיווק.
  • הגדרה, מעקב ובקרה אחר יעדי השיווק.
  • עבודה עם ממשקים פנים ארגוניים להשגת היעדים המסחריים של החברה ויצירת כלים וחומרים שיווקיים.
  • הובלת תהליכים חוצי ארגון.
  • תואר ראשון במנהל עסקים/ שיווק / כלכלה – חובה
  • תואר שני – יתרון משמעותי
  • ניסיון של 5 שנים לכל הפחות בניהול שיווק – חובה הכרות עם עולם הקמעונאות – חובה
  • ניסיון בבניית אסטרטגית שיווק וניסיון בניהול תקציב שיווק ופרסום – חובה
  • ניסיון בניהול ותפעול אתר E-commerce – חובה
  • חשיבה עסקית ויכולת לניהול מו"מ.
  • יכולת שיפוט וקבלת החלטות.
  • יחסי אנוש מצוינים ויכולת לייצר עבודה ממשקים אפקטיבית
  • יכולת ניתוח גבוהה

מנהלת רווחה וחווית עובד

למשאבי אנוש בכתר ישראל דרושה מנהלת רווחה וחוויית עובד פלפלית ואנרגטית

  

אנחנו מחפשים שותפה לצוות שתעצב ותוביל את פעילות הרווחה וחוויית העובד בחברה,

שתחלום יחד איתנו על הפרוייקטים הבאים שלנו, ותבנה יחד אתנו חווית עובד משמעותית

אם עבודה עם אנשים זורמת בעורקייך, את יצירתית ומתוקתקת ויודעת להפוך חזון למציאות, הצטרפי אלינו!

 

איך יראה היומיום שלך?

  • בניה והובלה של תוכנית הרווחה השנתית התומכת ומדגישה את חווית העובד.
  • תכנון וארגון אירועים ופעילויות רווחה ברמה האסטרטגית והתפעולית.
  • ייזום ויישום של תכנית קשרי קהילה, ריכוז פעילויות התנדבות ותרומות ברמה הארגונית והיחידתית ובניית תכנית התנדבות אישית לעובד.
  • אחריות וניהול אפליקציית כתר
  • מתנות, הוקרות ועוד דברים שנוגעים ומעצבים את חווית העובדים

 

קבוצת כתר היא חברה בינלאומית אנרגטית יצירתית וצומחת המפתחת, מייצרת ומספקת מגוון רחב של ריהוט, פתרונות אחסון וארגון לבית ולגן, תחת מספר מותגים מובילים.

כתר מחזיקה 24 מפעלים ב-11 מדינות ומעסיקה יותר מ-4500 עובדים בכל העולם

מה חשוב שתביאי איתך למשרה?

  • ניסיון בניהול רווחה בארגון – ניסיון מארגוני הייטק/ ארגון גלובלי יתרון
  • נסיון בהפקת ארועים והכרות עם ספקים- חובה
  • מיומנויות תקשורת גבוהות ,חדשנות, יזמות, יצירתיות, פרו אקטיביות ותודעת שירות גבוהה
  • אנגלית ברמה גבוהה- חובה, ערבית – יתרון
  • מיקום המשרה- הרצליה פיתוח. נדרשת נכונות לעבודת שטח ונסיעות ברחבי הארץ

  

נשמע מעניין? חושבת שאת האחת? רוצה לשמוע עוד?

שלחי אלינו קורות חיים ונשמח לפרט בהרחבה

 

* * המשרה מנוסחת בלשון נקבה, אך פונה לכל המגדרים.

 

יועץ/ת מכירות

לחברת האופנה הבינלאומית H&M דרושים/ות יועצי/ות מכירות בפריסה ארצית.
לעבודת צוות מהנה ומתגמלת, בסביבה מפנקת, אופנתית, טרנדית ודינאמית.
עבודה בשכר בסיס גבוה, הטבות רווחה ואופציות קידום מגוונות
**משרה מלאה – עבודה במשמרות**

ניסיון קודם בתפקידי שירות/ מכירה – יתרון.
זיקה למכירות ולאופנה – יתרון.
גישה חיובית, חיוך רחב ומיומנויות תקשורת טובות.
תודעת שירות גבוהה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

להגשת מועמדות ניתן לשלוח קורות חיים למייל hr@matchretail.co.il  ולציין בנושא מספר משרה 1580 או ליצור קשר בטלפון  054-9792053/ 0549792264

מנהלי/ות מחלקות לחנויות H&M בפריסה ארצית

מותג האופנה הבינלאומי H&M מזמין אותך להצטרף לצוות הניהולי שלנו, ומציע לך תפקיד מעניין ומאתגר, בו תוכל/י להוביל ולהשפיע, ליהנות מסביבת עבודה נעימה ואופנתית, וממגוון אפשרויות לפיתוח אישי ולצמיחה.

ניהול מחלקה בחנות על כל ההיבטים: מכירות וריוווחיות, תפעול ושירות לקוחות, ניהול והובלת צוות

* ניסיון מוכח בניהול צוות עובדים.

* יכולת הנעת צוות עובדים להשגת יעדים.

* אוריינטציה עסקית, שירותית ומכירתיות.

* נכונות לעבודה במשמרות.

* התמודדות טובה עם מצבי לחץ.

* ניסיון ניהולי קודם בענף הקמעונאות – יתרון.

*המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

ניתן לשלוח קורות חיים למייל hr@matchretail.co.il  ולציין בנושא מספר משרה 1630 או ליצור קשר בטלפון  054-9792053/ 0549792264

למותג אופנה בינלאומי COS דרושים /ות יועצי /ות מכירות בקניון גינדי, ת"א.

אם את/ה אוהב/ת אופנה ומחפש/ת עבודת צוות עם הזדמנות להתפתחות מקצועית ואישית, הצטרף /י אלינו!

מתן שירות אישי, מקצועי ומכירה ללקוחות, סטיילינג, קבלת סחורה ותפעול שוטף של החנות, טיפול נכון ומקצועי בבגדים.

שכר בסיס גבוה ותנאי רווחה מעולים!

*משרה במשמרות*

ניסיון במתן שירות ומכירה – יתרון.

תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

זיקה לאופנה.

יכולת עבודת צוות טובה.

המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

להגשת מועמדות ניתן לשלוח קורות חיים למייל hr@matchretail.co.il  ולציין בנושא מספר משרה 1365 המייל או ליצור קשר בטלפון  054-9792053/ 0548982501

102334 מנהל/ת פיתוח ארגוני ומשאבי אנוש

  • תואר שני בפסיכולוגיה, לימודי עבודה או מנהל עסקים
  • לפחות 5 שנות ניסיון כמנהל/ת משאבי אנוש – חברת הנהלה, ניסיון בהובלת תהליכי משאבי אנוש מקצה לקצה
  • ניסיון בעיצוב והובלת תהליכי עומק ארגוניים לצד יצירת אימפקט עסקי: משלב איתור הצורך ועד עיצוב תפיסה, תוכנית עבודה והטמעה ארגונית
  • ניסיון משמעותי בעבודה מול בכירים והנהלות
  • הכרות עומק עם עולמות הפיתוח הארגוני, כולל פרקטיקות ומודלים חדשניים בעולמות אלו

ניסיון ייעוצי- יתרון משמעותי

פתח תקווה

102894 מנהל/ת סטודיו

  • תואר ראשון רלוונטי
  • לפחות 12 שנות ניסיון בעולמות עיצוב 360
  • לפחות 6 שנות ניסיון בניהול סטודיו גדול וצוות עובדים רחב 
  • ניסיון משמעותי בתחום עיצוב האריזות ובעולמות הדיגיטל
    )יתרון לעולמות הפרפורמנס)
  •  

פתח תקווה

103136 רכז/ת גיוס- אתר פתח תקווה- זמני לחצי שנה

  • תואר ראשון ממוסד אקדמאי מוכר
  • ניסיון בביצוע ראיונות פרונטליים
  • שנתיים ניסיון כרכז/ת גיוס בארגון בינוני/ גדול
  • ניסיון בגיוס לתפקידי מטה

פתח תקווה

נציגת מכירות טלפוניות

  • יכולת מכירה – חובה
  • ניסיון בעבודה מול מחשב- חובה
  • רעב להצליח, כושר שכנוע ויכולת טיפול בהתנגדויות

אנליסטית עסקית

  • זמינות לעבודה זמנית לחצי שנה
  • השכלה אקדמית
  • ניסיון באנליזה
  • ניסיון ב-SQL ובכלי BI כגון: Tableau/Qlikview /Power BI

קניינית אסטרטגית

  • תואר ראשון רלוונטי

  • חמש שנות ניסיון בתחום רכש מכני/ אלקטרוני/ פלסטי

  • ניסיון בניהול מו"מ וחוזים

  • ניסיון בחברה יצרנית/גלובאלית

  • ניסיון בעבודה בסביבת ERP
    אנגלית ברמה גבוהה

דרוש/ה אנליטיקאי/ת למעבדות

עבודה על מכשור אנליטי GC/HPLC
פיתוח שיטות אנליטיות
ביצוע ולידציות לשיטות
ביצוע תחקירים, כתיבת שיטות ופרוטוקולים

השכלה אקדמאית בכימיה – חובה
תואר שני (בתחום) – יתרון משמעותי
ניסיון תעסוקתי במעבדה אנליטית, רצוי במעבדת מו"פ – יתרון משמעותי
הכרות עם מכשור אנליטי – HPLC/GC – יתרון

קורות חיים ל jobs@dexcel.com

דרוש/ה בודק/ת קו לאתר אור עקיבא- מספר משרה JB-206

לדקסל פארמה דרוש/ה בודק/ת קו לאתר אור עקיבא
תפקיד של בקרת איכות בקווי האריזה. בקרה שוטפת ומדגמית של המוצרים.
עבודה בשלוש משמרות- שבוע בוקר/שבוע ערב/שבוע לילה (חובה)
הסעות לאתר, ארוחות,קליטה ישירה לחברה!!!

ניסיון לפחות שנתיים בתעשייה – חובה
נכונות לעבודה ב3 משמרות – חובה
ניסיון בעבודות דומות – יתרון משמעותי
ניסיון בהפעלת מכונה – יתרון

קורות חיים ל jobs@dexcel.com (יש לציין מספר משרה JB-206)

דרוש/ה מנהל/ת פרוייקטים

ניהול פרוייקטים מגוונים בתחום הפארמה, הובלת הפרוייקטים מקצה לקצה.

תואר ראשון במדעי החיים- חובה!

 

כתובת מייל לקורות חיים : jobs@dexcel.com

 

נציג שירות למוקד באר-שבע

במסגרת התפקיד הנציגים נותנים מענה מקצועי ללקוחות החברה בארץ ובחו"ל

ומטפלים בפניות הלקוחות בנושאים הבאים:

תוכניות ומסלולים

חשבוניות, עלויות, חיובים, זיכוים ועוד.

במסגרת השיחות הנציגים מבצעים מכירות של שירותי תוכן נוספים בהתאם לצרכי הלקוח.

 

בנוסף, המוקד מטפל בלקוחות מאותתי נטישה במטרה לשמר אותם.

מועמדים שאוהבים את עולם השירות והמכירה ומעוניינים לגעת בעולם השימור.

ניסיון בתפקידי שירות ומכירה – יתרון
ניסיון בעולמות השימור – יתרון

באר שבע – יהודה הנחתום 7, בית סולוג.

מים א'- ה': 08:00-21:00
ימי ו': 08:00-14:00

משמרת בוקר: 07:45-15:00 , 08:30-15:30(אופציונאלי) , 09:00-16:00 (אופציונאלי)
משמרת ערב: 12:00-20:00/13:00-21:00
(מועמדים מחוץ לעיר ב"ש עובדים עד 20:00)

משרה מלאה: 5 משמרות בשבוע, זמינות ל-3 ערבים
משרת אם: 5 משמרות בשבוע (כולל ימי ו' לסירוגין), זמינות ל-1 ערבים
משרת סטודנט: 4 משמרות בשבוע (כולל ימי ו' לסירוגין)

16 יום:
8 ימים קורס עיוני במשרה מלאה
8 ימים הכשרה מעשית

בונוסים ותמריצים גבוהים!
שכר שעתי: 29.12 ₪
שכר שעתי + תמריצים: 34.5 ₪ בממוצע
תנאים של עובד חברה: ארוחות צהריים מסובסדות, סים ללא עלות, מסלול unlimited- הודעות, שיחות ואינטרנט, אפשרויות קידום, תחרויות ופרסים.

ראיון טלפוני עם רכזת גיוס
יום הכרות עם מנהל המוקד ורכזת גיוס

 

נציג שירות למוקד התמיכה פ"ת

במסגרת התפקיד הנציגים נותנים מענה ללקוחות החברה בארץ ובחו"ל ומטפלים בשירותי דאטה ובתקלות בנייד וברשת.
תקלות נפוצות: בעיות קליטה, בעיות טכניות בניוד הקו, שירותי גלישה בסלולר, שירותי
בנוסף, המוקד נותן מענה בנושא חשבוניות ומידע כללי ומבצע מכירות של שירותי תוכן וגלישה.

התפקיד מוגדר כנציג תמיכה הנותן מענה גם בעולמות השירות והמכירה.
ניסיון בעולמות התמיכה הטכנית – יתרון
ניסיון של שנה בתפקידי שירות ומכירה – יתרון

משרדי המטה של פלאפון, בניין אורן: פארק עופר , פתח תקווה

משמרת בוקר: 8:00-16:00
משמרת ערב: 13:00-21:00 , 14:00-22:00
בהמשך תהיה אופציה למשמרות לילה וסופ"ש (לא חובה!)

משרה מלאה: 5 משמרות בשבוע (כולל ימי ו'), זמינות ל-3 ערבים
משרת סטודנט: 4 משמרות בשבוע (כולל ימי ו'), זמינות ל-2 ערבים

12 יום:
8 ימים קורס עיוני במשרה מלאה
8 ימים הכשרה מעשית

בונוסים ותמריצים גבוהים!
שכר שעתי: 30 ₪
שכר שעתי + תמריצים: 36 ₪ בממוצע

תנאים של עובד חברה: ארוחות צהריים מסובסדות, מכשיר סמארטפון ללא עלות, מסלול unlimited- הודעות, שיחות ואינטרנט, אפשרויות קידום, תחרויות ופרסים.

ראיון אישי עם רכזת-> האזנות-> מבדק-> חתימה על חוזה

עובד/ת בתחום הגביה במרכז שירות שרון

גביית חובות מלקוחות פרטיים ועסקיים וביצוע בקרות על תשלומים.

גביה יזומה מלקוחות חייבים, טיפול בהתנגדויות והגעה להסדרי תשלום.

טיפול פרונטאלי וטלפוני בלקוחות

  • תעודת בגרות מלאה – חובה
  • ניסיון בעבודה משרדית – חובה
  • ניסיון בעבודה מול לקוחות – חובה
  • ניסיון בגביה יזומה מול לקוחות – יתרון
  • שליטה ביישומי OFFICE – חובה
  • תודעת שירות גבוהה
  • שליטה מלאה בשפה העברית
  • שליטה בשפות נוספות – יתרון

אזור נתניה

הנדסאי/ת / מהנדס/ת מיחשוב והגנת סייבר לתחנת הכוח

ביצוע פעילויות שונות בתחומי המחשוב, התקשורת והאבטחה.
ביצוע תחזוקה של מערכות תקשוב והגנת סייבר , שינויים , בדיקות ע"פ דרישות,
ביקורות והכנסה לעבודה מערכות תקשוב והגנת סייבר חדשות.

לעיתים ובהתאם לצרכי המערכת נדרשת עבודה בשעות חריגות כולל קריאות בסופ"ש וחגים.

  • הנדסאי/ת/ מהנדס/ת / אקדמאי/ת מדעי המחשב או הנדסת מחשבים/ מערכות מידע/ אלקטרוניקה
  • הכרת ציוד מחשוב/ רשתות תקשורת מחשבים/ מערכות הפעלה/ מוצרים ותהליכים
    להגנת סייבר כולל אופן טיפול באירועי אבטחה- חובה
  • שליטה מלאה בעברית ואנגלית טכנית
  • נדרשת זמינות הגעה עד 45 דקות לתחנת הכוח בחדרה

חדרה

עובד/ת רשת מתח גבוה ונמוך וחיבור לבתים לאזור השרון

משרה מאתגרת בליבת העשייה של חברת החשמל.

ביצוע עבודות רשת עילית ותת קרקעית במתח נמוך וגבוה, בתחום פיתוח והקמה במתקני חשמל.

עבודת שטח בתחום חיבורים לרשת החשמל של מבנים ובתי עסק .

העבודה מתבצעת בתנאי שטח מורכבים וכוללת מאמץ פיזי, עבודה בגובה ובמתח חי.

התפקיד מותנה בסיום הכשרה בסיסית בת כ-3 חודשים בשכר, שתתקיים באתר ההדרכה של חברת החשמל בחפציבה.

תאריך קורס משוער 6.6.21

התפקיד מוכר כעבודה מועדפת

  • 12 שנות לימוד – חובה , יתרון לבגרות מלאה

  •  

    רישיון חשמלאי מעשי לפחות – חובה

  •  רישיון נהיגה בתוקף – חובה 

     

  • ניסיון טכני – חובה 

     

  • יכולת עבודה בגובה ונכונות לעבודה פיזית מאומצת

     

  • נדרשת זמינות לקריאה לעבודה תוך 40 דקות לאתר העבודה הראשי ברעננה /נתניה

 אזור השרון (רעננה או נתניה)

העבודה כרוכה לעיתים בעבודה בשעות חריגות, סופי שבוע וחגים, בהתאם לצרכי העבודה.

הגשת מועמדת דרך אתר חברת החשמל
https://careers.iec.co.il/requisition.html?id=7209

 

 

 

תפעול ניירות ערך זרים

מחלקת תפעול ניירות ערך זרים אחראית על תפעול מסחר, רישום עסקאות, העברות, רישום תשלומים ואירועי חברה בניירות ערך הנסחרים בבורסות בחו"ל, בקרה על רישום בספרי הבנק. עבודה בסביבה מרובת ממשקים מול גורמי פנים וחוץ: ברוקרים / קסטודיאנים/ ספקים שונים ומתן שירות לחדר מסחר, סקטור שוק ההון ומערך הסינוף .

• השכלה אקדמאית במנע"ס/ כלכלה/ חשבונאות.
• יועץ/ת השקעות – יתרון.
• אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה, דיבור) – חובה.
• יתרון משמעותי לבעלי ניסיון בשוק ההון – בתחום Back Office.
• הבנה בסיסית בשוק ההון: סוגי מכשירים, תשלומים, בורסות וכולי.
• ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת (הכרות מצוינת עם אקסל).
• יכולת עמידה בתנאי לחץ ועומס.
• יחסי אנוש מצוינים.
• תודעת שירות גבוהה.

דרישות נוספות
• נכונות לעבודה מאומצת.
• יכולת לימוד עצמי גבוהה.
• עבודה בימי ב'-ו'.

תל-אביב

בוקר , כולל ימי משמרות עד שעות הערב

אין גמישות ,
ימי עבודה ב-ו

חוזה אישי

בנקאות אישית

  • שירות לקוחות מקצועי ואדיב ללקוחות הסניפים
  • הבנת הצרכים הפיננסיים והתאמת מוצרים בנקאיים ללקוח
  •  מכירת מוצרים בנקאיים
  • עבודה תפעולית ואדמיניסטרטיבית

בגרות מלאה/ סטונדטים/ תואר ראשון

אזור ירושלים, השרון והנגב

בוקר 

אין גמישות ,
ימי עבודה ב-ו

יועצים עסקיים

שירות ללקוחות ומכירת מוצרים בנקאיים הבנת הצרכים הפיננסים והתאמת מוצרים בנקאיים ללקוח עבודה תפעולית ואדמינסטרטיבית

סטודנטים שנה שלישית/ בוגרי תואר ראשון/שני

אזור ירושלים, השרון, נגב, צפון, מרכז, דרום

בוקר 

אין גמישות ,
ימי עבודה ב-ו

משרה כללית

התעשייה האווירית היא החברה הביטחונית והטכנולוגית הגדולה בישראל, התורמת תרומה מכרעת לעוצמתה הביטחונית, הכלכלית והחברתית של מדינת ישראל. החברה מעסיקה כ-15,000 עובדים במרכזי פיתוח ברחבי ישראל, מרמת הגולן ועד באר שבע. התעשייה האווירית היא מהמובילות בעולם בייצור ופיתוח מערכות מתקדמות בתחומי אוויר, חלל, ים, יבשה וסייבר, עבור השוק הצבאי-בטחוני ועבור השוק האזרחי. החברה ניצבת בחזית הטכנולוגיה ומפתחת לאורך עשרות שנים מגוון רחב של מוצרים ומערכות פורצי דרך, תוך שהיא מהווה מוקד ידע לאומי בתחומי פעילותה השונים. 

תחומים-

  • סטודנטיות
  • בוגרות עם ניסיון בתחומי ההנדסה, כלכלה, מדעי החברה, שיווק

כתובת מייל לקורות חיים :

פרטי משרה

 

לפרטים :  ליהי שלם זמירלי מרכז גיוס lshalem@iai.co.il

מטפלת לגיל הרך

אהבה גדולה לפעוטות. ניסיון בגיל הרך. מסירות רצינות אחריות

מבשל/ת למעון

ניסיון בישול בכמויות גדולות .זריזות. היגיינה. אהבה לבישול

מדריכ/ה לצהרון פעוטות בסיכון

ניסיון משמעותי בטיפול וטיפוח פעוטות .יכולת הכלה ובשלות רגשית

נציגי/ות שירות לקוחות תפעול

לסניף מעבדה סופר-פארם פרופשונל להכנות רוקחיות דרוש/ה נציגי/ות שירות לקוחות תפעול

התפקיד המשלב שירות ומענה לקוחות טלפוני (ללא מכירה) אדמיניסטרציה, תפעול הזמנות נכנסות, מעקב, בקרה והכנה להפצה.

תודעת שירות גבוהה, יסודיות סדר וארגון, יכולת עבודה בסביבה דינאמית, מרובת משימות.
שליטה ביישומי Office , אנגלית ברמה טובה

מעבדה להכנות רוקחיות בפתח-תקווה (רח' חיים סוטין 4)

עבודה במשמרות
06:30-14:00/14:00-21:30
ימי שישי- אחד לשבועיים

מגוון משרות בחנויות הזכיינים מוזמנים/ות

דרוש\ה רו"ח לצוות ייחודי ב-EY המתמחה בעולם חשבונאות המס ושירותי חשבות

  • ביצוע חישובי הפרשה למיסים ומיסים נדחים, לפי תקני חשבונאות שונים
  • עבודה על תיקי לקוחות בשירותי חשבותפיננסית ומיסויית   
  • פרויקטים מול לקוחות ומשרדי EYבחו"ל 
  •  עבודה מול רואי חשבון מבקרים 
  • תואר ראשון בחשבונאות – לאחר בחינות מועצה
  • ניסיון במיסים או בביקורת 
  • אנגלית ברמה גבוהה מאוד בע"פ ובכתב
  • שליטה מלאה ב- Excel
  • ידע ב-US GAAP- יתרון 
  • ידע בתוכנות פיננסיות – יתרון
  • יכולת למידה עצמאית, תקשורת בין אישית ברמה גבוהה

יועצ\ת מס לצוות מיסוי פרט במחלקת המיסים

  • הכנת דוחות מס אישיים
  • חישובים ודיווחים לרשויות המס
  • מעורבות בהליכי שומה וייעוץ מס שניתן ללקוח
  • השתתפות בהכשרות מקצועיות בתחום המס
  • תעודת יועץ/ת מס – חובה!
  • ניסיון בדוחות מס אישיים – יתרון משמעותי
  • אנגלית ברמה גבוהה בע"פ ובכתב
  • אקסל ברמה טובה מאוד
  • מוטיבציה גבוהה וחריצות

לצוות Forensic & Integrity Services דרוש/ה רו"ח או בוגר/ת תואר ראשון בחשבונאות ו/או כלכלה!

  • הגדרת תרחישי תרמית ובדיקת אפקטיביות הבקרות הקיימות 
  • ניתוח נתונים פיננסים ותפעוליים ממערכות מידע מגוונות במטרה לאתר תרמיות 
  • ביצוע סקרי מעילות והונאות
  • בחינת עמידה בתקנות וחוקים למניעת שוחד ושחיתות 
  • ייעוץ וליווי בנושאי ציות ותהליכי בקרה 
  • ניהול פרויקטים, תוך ניהול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים 
  • העבודה בצוות ביקורת באשכול הרב תחומי
  • תואר ראשון בחשבונאות/ כלכלה
  • רו"ח לאחר בחינות מועצה 
  • יכולת הבנה תהליכי עבודה ומערכות מידע 
  • ראייה מערכתית ויכולת עיבוד וניתוח תהליכים מורכבים 
  • כושר ביטוי בעל פה ובכתב ברמה גבוהה 
  • נכונות לעבודה בשעות נוספות במידת הצורך 

Data Specialist at Unilever

  • יוניליוור ישראל מחפשת אחר MCO Data Specialist
  • אחראיות על ניהול דיווח ודשבורד, הפעלת מודלים של נתונים, ניהול מסד הנתונים המקומי והגברת ההשפעה באמצעות המאמצים העסקיים הייעודיים .
  • מעורבות מקרוב בשילוב תשתית הנתונים המלאה.
  • יצירת תובנות על ידי ביצוע ושימוש במודלים של פירוש נתוני מכירות
  • ייעול המודלים הקיימים.
  • תירגום נתונים ל- BI בחלק העליון והקצה של המשפך בהתבסס על מודל האחיזה על ידי מתן ייעוץ ל- OCTs ולצוות הדיגיטל. התמקדות ברכישת עסקים חדשים וגיבוי חוזר של מפעילים שאבדו.
  • ניהול לוחות המחוונים הדרושים להדמיית BI לשאר הארגון.
  • בניית התהליך לשילוב כל נתוני המכירות בתשתית הנתונים המקומית.
  • ביצוע תחזוקה על כל מסד הנתונים
  • וידוא שכלל הלידים מועברים למערכת ומעקב אחריהם בצורה נכונה ובזמן המתאים
  • עבודה עם הצוות הטכנולוגי והנתונים העולמיים של יוניליוור
  • שילוב תשתית CD IT בתשתית הנתונים הרחבה יותר בהתאם לצרכים העסקיים ולאסטרטגיה שנבחרה
  • קיום קשרים עם שותפי סחר כדי להבטיח את זרימת ה- SSD למערכות
  • תואר ראשון רלוונטי – הנדסת תעשיה וניהול / מערכות מידע / כלכלה – חובה
  • 2 שנות ניסיון בעבודה בניהול תשתיות נתונים וניתוח מידע – חובה
  • ניסיון עם SAP ו / או כלים דיגיטליים (CRM)
  • ניסיון מוכח בעבודה עם DB, בנית דשבורדים , פייטון, SQL – חובה
  • ניסיון בדיווח וניתוחים ב- PowerBI – חובה
  • אנגלית רמה גבוהה – חובה

טכנולוג/ית פיתוח מוצרים ביוניליוור חיפה!

הזדמנות מעולה להצטרף לצוות המנצח של יוניליוור בחיפה כטכנולוג/ית פיתוח מוצרים!

קליטה ישירה לחברה ותנאים סוציאליים מורחבים!

  • ניהול פרויקטים של ייבוא מוצרים בתחום הטיפוח האישי וטיפוח הביתי
  • רישום המוצרים במשרד הבריאות וקבלת האישורים הנדרשים
  • סיוע בפיתוח מקומי של מוצרים בתחום הטיפוח האישי והטיפוח הביתי
  • עבודה מול גופים רגולטורים כמו משרד הבריאות ומכון התקנים
  • פיתוח אריזה למוצרים
  • עדכון והקמת עצי מוצר חדשים במערכת המפעלית (SAP).
  • ממשקי עבודה מרובים מול מגוון מחלקות, כגון: שיווק, תפ"י, איכות ואחזקה
  • תואר ראשון בכימיה / ביוטכנולוגיה / רוקחות  – חובה
  • אנגלית ברמה גבוהה מאוד – חובה
  • ניסיון קודם מתחום הטיפוח האישי/ טיפוח הבית – יתרון משמעותי
  • שליטה ביישומי Microsoft office ויכולת טכנית – חובה
  • הכרת דרישות רגולטוריות בתחום התמרוקים וניסיון ברישום מול משרד הבריאות – יתרון

מהנדס/ת דיגיטל למשפחת יוניליוור בחיפה!

  • ניהול והנדסת פרויקטים אסטרטגים בתחום הדיגיטל משלב הרעיון ועד לשלב המסירה בשרשרת האספקה.
  • התמקדות בתחום IOT תוך הכרת תהליכי היצור והממשק ביניהם.
  • הגדרה והטמעת תשתיות תקשורת מפעליות, חיבור ויצירת ממשקים למערכות שליטה ואיסוף נתונים מרצפת היצור.
  • הטמעת סטנדרטיזציה בנושא איסוף נתונים ובקרת מכונות ותהליכי יצור.
    הגדרת דו"חות וניתוחים רלוונטיים אשר ישמשו כמקור מידע ברצפת
  • היצור ויעזרו להבנת אלמנטים שונים כגון מחזוריות, מגמות ואירועים חריגים.
  • מוביל פרויקטים מפעלים תוך חיבור לתהליכים כלל ארגוניים חוצי חברה בארץ ובחו"ל.
  • יהווה מקור הידע בנושא הדיגיטל בישראל לכלל חטיבות החברה, תוך חיבור ממשקי עבודה אזוריים וגלובליים.
  • אחריות:
  • ייזום והובלת פרויקטים בתחומים הממנפים את מדיניות החברה.
  • מתן יעוץ מקצועי לכלל פונקציות החברה.
  • ביצוע פרויקטים משלב הרעיון ועד שלב ההטמעה.
  • הבטחת אמינות המכונות והציוד בייצור וכי יענו לכושר הייצור המבוקש בהתאם לתקציב.
  • הסבת תהליכים וציוד מאנלוגי לדיגיטאלי
  • ארגון ועדכון בארכיון תיעוד השינוי ותוכניות מפעליות.
  • תמיכה במהנדסי האחזקה במהלך שדרוג מכונות וציוד.
  • תמיכה בהנדסת היצור בתהליכי תכנון וחיזוי יצור אוטומטים.
  • הובלת פרויקטים לשיפור והתייעלות לפי מתודולוגיית WCM (מצוינות תפעולית )
  • הובלת שינויים ושיפורים בתחום הבטיחות והאיכות הרצויים.
  • פיתוח ויישום פתרונות טכניים אוטומטים לשיפור אמינות המידע מרצפת היצור.
  • שותפות במהלך רכישת ציוד חדש, תוך התאמת הציוד לצרכי החברה (שליטה מרחוק, העברת נתונים, סייבר)
  • הגדרה ותכנון הכשרות מקצועיות בנושא הדיגיטל.
  • תרומה לפעילויות לשיפור מתמשך של תהליכים.
  • פיתוח והטמעת אפליקציות לייעול תהליכים.
  • הבטחת חסיון התיעוד.
  • ווידוא כי חברות צד שלישי פועלות בהתאם למדיניות החברה.
  • מהנדס/ת חשמל / אלקטרוניקה  – חובה
  • 3 שנים לפחות ניסיון כמהנדס/ת בקרה בתעשיית מזון או תהליך- חובה
  • הכרות מעמיקה בתחומים הבאים:
  • שליטה בבקרים מתוכנתים PLC , רשתות תקשורת , מערכות ,HM  ומערכות DCS
  • שליטה בתוכנות שרטוט חשמל ובקרה
  • כושר ביטוי ויכולת ניסוח בעברית ואנגלית גבוהה בע"פ ובכתב
  • יכולת הובלת צוות מטריציוני, ניהול משא ומתן
  • יכולת הגדרה ותפעל מכשור:  ווסתי תדר, מוני ספיקה מגנטי ומסה, מדי לחץ וטמפרטורה

מוקדי 199 שירות ומכירה

מוקד שרות ומכירה ללקוחות המגזר הפרטי של בזק – מספק מענה לפניות מגוונות בנושאים כגון: הזמנת קווים, שירותים מתקדמים, בירורי חשבון, תשלומים, מבצעים, שימור לקוחות, וכן מכירת שירותים ומוצרים של החברה בהתאמה לצרכי הלקוחות.

אוריינטציה  שירותית ומכירתית ,12 שנ"ל, גמישות במשמרות, התחייבות לשנה

חיפה, באר שבע, ירושלים

המוקד פעיל 6 ימים בשבוע: א'-ה' 7:45-18:00, ו' 7:45-12:30.

המשמרות הנן גמישות (בוקר, צהריים), השיבוץ הנו ע"פ צורכי המוקד, משמרות של 7/8/9 שעות.

מוקדי תמיכה טכנית

המוקד הטכני של בזק מספק שירותי תמיכה טלפוניים ללקוחות הפרטיים בחברה המנויים לשירות האינטרנט המהיר והטלפוניה של בזק. במוקד התמיכה ניתנים גם שירותי תמיכה מתקדמים כגון: רשתות ביתיות, מצלמות IP , מוצרי אבטחה שונים וכו'.

אוריינטציה  שירותית ומכירתית ,12 שנ"ל, גמישות במשמרות, התחייבות לשנה

תל אביב, באר שבע , קריית שמונה

המוקד פעיל 24 שעות ביממה במשך 7 ימים בשבוע. 

המשמרות הנן מגוונות ודינמיות (בוקר, צהרים, ערב ולילה). 

מוקד מכירות

מוקד מכירות ללקוחות המגזר הפרטי של בזק.

עיקר השיחות למוקד הן שיחות נכנסות העוסקות במכירות מוצרי החברה  הוספת שירותים נוספים ללקוח  ומתן מענה ללקוחות בנושא מכירות. המוקד משלב גם שיחות יוצאות ללידים ולשיווק מוצרי ושירותי החברה.

יכולת מכירתית , 12 שנ"ל, התחייבות לשנה

תל אביב

רכז/ת שירות ופתרונות לעסקים

בזק בינלאומי מגייסת לתפקיד של רכז/ת שירות ופתרונות לעסקים, למשרה זמנית.התפקיד כולל: מתן שירות ללקוחות עסקיים של בזק בינלאומי השייכים למגזר Small Medium Bussiness ,במוצריה השונים של בזק בינלאומי (אינטרנט, תקשורת בינלאומית, ערכים מוספים ורשתות אלחוטיות, מרכזיות, אבטחת מידע, שרתים וכיו"ב). עיקר התפקיד מתמקד במתן שירות וטיפול מלא בלקוחות ברמה גבוהה תוך כדי שילוב של שרות יוזם ללקוח.

*בזק בינלאומי רשאית להעביר את קורות חייך לקבלת הצעות למשרות נוספות עבורך, גם לחברות הקבוצה yes ופלאפון.

5 ימי עבודה בין השעות 8:30-17:00 + נכונות לשעות נוספות

גישה שרותית גבוהה

אוריינטציה למכירות

5 ימי עבודה בין השעות 8:30-17:00 + נכונות לשעות נוספות

5 ימי עבודה בין השעות 8:30-17:00 + נכונות לשעות נוספות

מנהל/ת פרסום- משרה זמנית

אגף השיווק בבזק בינלאומי מחפש מנהל/ת פרסום, למשרה זמנית- החלפה לחל"ד.

מדובר בהזדמנות להיות חלק מהובלת האסטרטגיה התקשורתית והפרסומית של החברה.

התפקיד כולל:

  • ניהול הפרסום השוטף וניהול קמפיינים בדגש על המדיה הדיגיטלית
  • ניהול תחום ה-BTL (קד"מ, מיתוג פנים ארגון, הפקות דפוס, כנסים וכו').
  • ניהול ועבודה שוטפת מול ממשקים פנים ארגוניים
  • ניהול משרד הפרסום וספקים חיצוניים נוספים
  • אחריות על תקציבי הפרסום

בכפיפות למנהל פרסום ודיגיטל

*בזק בינלאומי רשאית להעביר את קורות חייך לקבלת הצעות למשרות נוספות עבורך, גם לחברות הקבוצה yes ופלאפון.

תואר ראשון- חובה, עם עדיפות לתואר ראשון בתקשורת/מנע"ס עם התמחות בשיווק/פרסום

ניסיון של לפחות שנה במשרד פרסום או בתפקיד דומה בחברה בינונית ומעלה – חובה

ראיה והבנה דיגיטלית וקריאיטיבית – חובה

יכולת ניהול קמפיינים בכל אמצעי המדיה – חובה

העבודה בפתח תקווה במשרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות לפי הצורך

משרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות. החלפה לחל"ד.

מנהל/ת חשבונות מנוסה

לאגף חשבות בחטיבת כספים וכלכלה בבזק בינלאומי דרוש/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה. המשרה כוללת התחשבנות, הפקת חשבוניות, קליטת חשבוניות, קיזוזי ספק / לקוח, ניתוח סעיפי הנהלת חשבונות, רישום ההוצאות והתאמת כרטסות.
ממלא/ת התפקיד עובד/ת מול ממשקים שונים בארגון.
מדובר בתפקיד הדורש המון אחריות ויכולת בקרה עצמית.

נדרשת תעודה בהנהלת חשבונות 1+ 2+ 3- חובה
ניסיון של שנה לפחות בתפקיד דומה- חובה
ניסיון בעבודה עם ERP- חובה

נכונות למשרה מלאה + שעות נוספות

מנהל/ת פרסום- משרה זמנית בכפיפות למנהלת מחלקת פרסום

• ניהול הפעילות התקשורתית וקמפיינים באמצעי המדיה השונים
• אחריות על תקציבי הפרסום לקמפיינים
• ניהול תהליכי עבודה ועמידה ביעדים
• ניהול ועבודה שוטפת מול ממשקים פנים ארגוניים
• ניהול משרד הפרסום וספקים חיצוניים

• תואר ראשון במנע"ס, התמחות בשיווק / תקשורת – חובה
• ניסיון של לפחות שנה במשרד פרסום או בתפקיד דומה בחברה בינונית ומעלה
• הבנה והכרה של אסטרטגיה תקשורתית
• יכולת ניתוח קריאייטיב והעברת פידבק בנושא
• הבנה בתכנון וקניית מדיה
• הבנת עולם ההפקה (פוסט ופרה פרודקשיין)
• ניסיון בניהול קמפיינים דיגיטליים: כולל הבנת קריאייטיב, היכרות עם עולם
המדיה הדיגיטלית, ניתוח מדיה.

משרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות לפי הצורך

פתח תקווה

סוכן/ת מכירות שטח למגזר העסקי-

• מכירת מוצרי ושרותי החברה לבתי עסק קטנים ובינוניים
• איתור לקוחות פוטנציאליים ותאום פגישות מכירה עימם באופן עצמאי
• ביצוע פגישות המכירה ומו"מ לסגירת העסקאות עם בתי העסק
• אחריות אישית וליווי תהליך הצטרפות הלקוח לחברה, הן מבחינה מכירתית והן מבחינה שירותית
• עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים רבים

 

• עמידה ביעדי המכירות

• ניסיון במכירות – חובה
• ניסיון בתפקיד שטח – יתרון משמעותי
• הכרות עם המגזר העסקי – יתרון משמעותי

משרה מלאה: 5 ימים בשבוע, שעות עבודה : 8:30-17:30
נדרשת נכונות לשעות נוספות

מקום העבודה –  כל הארץ

אחראי/ת תיק לקוח עסקי טלפוני-

• מתן מענה טלפוני ללקוחות העסקיים של החברה
• מתן שירות ומכירה לתיק הלקוח העסקי
• מימוש הפוטנציאל העסקי של הלקוח באמצעות הוספת מנויים, שירותים ומוצרים.
• אחריות מערכתית לניהול קשר עם הלקוח העסקי לטווח הארוך, שימור ומניעת נטישה
• גיוס לקוחות חדשים פוטנציאליים
• תפקיד שירותי עם אוריינטציה מכרתית
• התפקיד בכפיפות למנהלת צוות מוקד עסקי

• ניסיון של שנה לפחות בתפקידי שירות ו/או מכירה – יתרון
• ניסיון קודם בעבודה עם מערכות ממוחשבות – חובה

משרה מלאה בכפ"ס בימים א'- ה' 08:30-17:30 וימי שישי לסירוגין

מקום העבודה –  כל הארץ

נציג/ת תמיכה במכירות-

• מענה טלפוני ובערוצי הדיגיטל ללקוחות אשר בוצע מולם תהליך מכירה טלפוני ועדיין לא הצטרפו לשרות
• מענה טלפוני ותמיכה מקצועית לשותפים העסקיים בתהליכי המכירה
• טיפול אדמיניסטרטיבי מול הלקוח כגון שליחת וקבלת מסמכים, תיאומי התקנות וכדומה
• טיפול בבקרות בק-אופיס עבור לקוחות מצטרפים

• עמידה ביעדי שימור לקוחות והספקי מענה

 

 

• תואר ראשון במנע"ס, התמחות בשיווק / תקשורת – חובה
• ניסיון של לפחות שנה במשרד פרסום או בתפקיד דומה בחברה בינונית ומעלה
• הבנה והכרה של אסטרטגיה תקשורתית
• יכולת ניתוח קריאייטיב והעברת פידבק בנושא
• הבנה בתכנון וקניית מדיה
• הבנת עולם ההפקה (פוסט ופרה פרודקשיין)
• ניסיון בניהול קמפיינים דיגיטליים: כולל הבנת קריאייטיב, היכרות עם עולם
המדיה הדיגיטלית, ניתוח מדיה.

משרה מלאה בכפ"ס בימים א'- ה' 08:00-16:00 וימי שישי לסירוגין

משרה מלאה בכפ"ס

מנהל/ת פרויקטים במטה אגף השירות-

• ניהול פרויקטים משלב החשיבה ועד שלב הביצוע וההטמעה מקצה לקצה.
• הגדרת והטמעת נהלים ותהליכים בחטיבה.
• ניהול העברת והטמעת המידע המקצועי באגף.
• ניהול ממשקים מול גורמים שונים בארגון
• הכנת חומרים, מצגות ונתונים לפורומים שונים.
• ניהול פרויקטים חוצי חברה משלב הרעיון ועד שלב הביצוע וההטמעה.

• ניסיון בתפקיד ניהולי-חובה
• תואר ראשון במנהל עסקים/כלכלה או כל תחום רלוונטי אחר-יתרון
• ניסיון במוקדי שירות ומכירה-יתרון
• ניסיון בניהול פרויקטים-יתרון
• התנסות בעבודה בסביבה דינאמית ומרובת יעדים- חובה
• התנסות בניתוח נתונים ,מגמות וחשיבה עסקית
• יכולת קבלת החלטות באופן עצמאי
• יכולת יצירתית בהעברת מסרים
• נכונות לעבודה המשלבת משרד ושטח
• שליטה מלאה באקסל וב PP-חובה

עבודה במשרה מלאה + שעות נוספות

כפ"ס

אחראי/ת תיק לקוח עסקי טלפוני-

• מתן מענה טלפוני ללקוחות העסקיים של החברה
• מתן שירות ומכירה לתיק הלקוח העסקי
• מימוש הפוטנציאל העסקי של הלקוח באמצעות הוספת מנויים, שירותים ומוצרים.
• אחריות מערכתית לניהול קשר עם הלקוח העסקי לטווח הארוך, שימור ומניעת נטישה
• גיוס לקוחות חדשים פוטנציאליים
• תפקיד שירותי עם אוריינטציה מכרתית
• התפקיד בכפיפות למנהלת צוות מוקד עסקי

• ניסיון של שנה לפחות בתפקידי שירות ו/או מכירה – יתרון
• ניסיון קודם בעבודה עם מערכות ממוחשבות – חובה

משרה מלאה בכפ"ס בימים א'- ה' 08:30-17:30 וימי שישי לסירוגין

מקום העבודה –  כל הארץ